16 Nisan 2009 Perşembe

BBBG Yıldızı Chantelle Houghton estetikli Göğüsleri İzle

Göğüslerim Hayatımı Kararttı !
BBG yıldızı Chantelle Houghton estetik operasyon geçirerek büyüttüğü göğüslerinden kurtulmak istiyor.
http://www.haberkapisi.com/images/news/33977.jpg
Bu operasyonla göğüs ölçüsünü B'den E'ye çıkardığını söyleyen Chantelle Houghton "Şimdi onları saklamak istiyorum" diye konuştu. Heat Magazine'e bir röportaj veren Houghton "Bu kadar büyük göğüslere sahip olmak istediğimi sanmıştım. İlk operasyon geçirdiğim zaman da yeni görüntüm çok hoşuma gitmişti. Ama şimdi keşke o operasyonu hiç geçirmeseydim diye düşünüyorum" dedi.
Chantalle Houghton, yapay göğüslerinin çok büyük olduğunu ve sırtında sürekli ağrılara yol açtığını da sözlerine ekledi.

0 Comments:


Zirve100 Sayac
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac

blogger templates | Make Money Online